آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

تیتان و میتان

نظرات (13)

هدی(مامان نی نی)
2 دی 92 23:11
آویسا جونم چرا اینقد لاغر شدی؟بجاش آوش جون ماشالا تپل مپلیه.
مامان جون
پاسخ
آویسا در برابر آوش به نظر لاغر تر میاد اتفاقا من خیلی دوست دارم چون دختر که نمیشه انقد تپل باشه بعدا همش باید به فکر رژیم باشه دختر ظریف قشنگه عزیزم
سارا مامان اهورا
3 دی 92 12:38
ای جوووووونم.هزار ماشالا هر روز نازتر میشن کلی به اون عکس که آوش گل سر آویسا رو درآورده خندیدم.2قلو داشتن خوبیش اینه که همبازی همدیگه میشن و تنها نیستن[پاسخ
مامان جون
پاسخ
آره هر روز سر یه چیز دعوا میشه من سعی میکنم تو دعواها شرکت نکنم بذارم خودشون حلش کنن مگر در مواقع حاد که کار به جاهای باریک بکشه
[MaDaR[MaNiA
3 دی 92 20:04
ماشالا روز به روز خوشگل تر و ناز تر میشن
مامان آیهان
3 دی 92 20:47
جانم هزار ماشالله به دوقلوهای ناز. یلداتون هم مبارک
مامان شایان
3 دی 92 23:53
چه ناااااز شدن مشالله.چه عشقی میکنی با این 2تا گلی که داری.بوووووس از نوع ابدار واسه این 2 تا فرشته ناز
فاطمه
4 دی 92 2:35
سلام عزیزم.خوبی؟نی نی های خوشگلت خوبن؟خیلی ممنون از اینکه به وبلاگ امیر حسین من سر زدی. وبلاگه آوش و آویسای گلم خیلی جذابه.ایشالله همیشه سالم و سرحال باشن و زیر سایه پر مهر شما و همسری بزرگ شن. دوستون دارم. فعلا بای
مامان ثنا و صدرا
9 دی 92 11:35
اخه فداشون بشم خیلی بامزه هستن دلت میخواد بخوریشون
madare mahta
11 دی 92 21:54
ماشاالله خیلی ناناز شده
مامان جون
پاسخ
مرسی خاله جون
Daii amir
27 دی 92 15:11
Jigaretoono bokhoram enghad nazid shoma ha
مامان جون
پاسخ
مرسی دایی امیر جون
سولماز
5 بهمن 92 21:21
سلام یلدای زیباتون مبارک وروزهای خوبی در کنار فرزندانتون داشته باشید من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
خاله حدیثه
7 بهمن 92 12:04
الهی من فدای اون چشمای نازتون بشم مامان جون مهربون با پست های جدید آپم حتما بیا پیشمون
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
17 اسفند 92 20:38
سلام عزیییزم خیلی نی نی های بامزه ای داری از وبتون خیلی خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
مامان جون
پاسخ
لطف دارید خوشحال میشم
يه بنده خدا😆😆😆
10 فروردین 93 16:03
😆😆😆😆 maloome akaseshoon hesabi maher boode 😋😋😋😋😎😎😎😎😜😜😝
مامان جون
پاسخ
kodom bande khoodaaaa???/