آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

تیتان و میتان

لغات از زبان آویسا

1392/9/28 17:01
نویسنده : مامان جون
690 بازدید
اشتراک گذاری

باید بگم چند هفته اخیر مدام با کارهای آوش و آویسا شگفت زده میشیم

لغات یکی پس از دیگری  از زبان آوش و آویسا جاری می شوند و ما هم خوشحال و خوشحالتر از اینکه کودکانمان برای بیان احساساتشان دیگر محتاج گریه های آنچنانی نیستند و گاهی میتوانند چیزهایی را که میخواهند یا ما را صدا کنند

اما نکته جالب قضیه همینجاست که بابا گفتن از اولین های دخترانمان و مامان از اولین های پسرانمان است

شاید اگر چیزی غیر از این بود نظم طبیعت برهم می خورد..

چند وقتی است که آویسای عزیزم لغات را ناجویده به زبان می آورد

دیروز برای اولین بار  آب را به زبان آوردی

با دیدن شیشه شیر فورا میگی            به

به تاب میگی                                بااااااااااااااب

و خیلی وقته که بابا میگی حتی به من!مگه من شبیه باباتم؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانه بهار
28 آذر 92 17:21
ای جاااااااااااااانم .... چقدر اینا خوردنی هستن ماشالله .....تو رو خدا واسشون اسپند دود کن مامانی...
خاله فریبا
28 آذر 92 17:28
سلام دو قلوهای نازی دارین خدا حفظشون کنه اگه مایلین با هم تبادل لینک داشته باشیم. اکه آره خبر بدین خوشحال می شیم در کنار شما و نازنازی ها باشیم
فهیمه
28 آذر 92 17:30
بابا دوست شدند بچه های حالا بدجورمنم دو تا وروجک دارم البته دو قلو نیستند.خوشحال میشم پیش ما هم بیاین.
سارا مامان اهورا
29 آذر 92 9:44
آخی عزیزم.درسته دو قلو داشتن خیلی سخته ولی بعضی وقتها بهت حسودیم میشه مخصوصا اینکه من میمیرم برای دختر از طرف من حسااااااااااااااااااااااااابی ببوسشون
هدی(مامان نی نی)
29 آذر 92 12:22
احساس میکنم شنیدن این حرفا از زبون بچه ها خیلی حس خوبیه.مخصوصا که دوقلو هم هستن.همه کاراشون شیرین تره.
حسام وحسنا
29 آذر 92 15:22
سلام بشرا جان خوبی خوش میگذره سر کار؟؟؟یادته آوش واسه اولین بار دمر روی شکمش افتاد چه ذوقی کرده بودی دیدی گفتم منتظر بیش از اینا باش!!!برو حالش وببر
سارا مامان اهورا
30 آذر 92 12:35
امشب برایت اینگونه دعا میکنم خدایا...... بجز خودت به دیگری واگذارش مکن تویی پروردگار او پس قرار ده بینیازی در نفسش یقین در دلش اخلاص در کردارش روشنی در دیده اش بصیرت در قلبش و روزی پر برکت در زندگیش پیشاپیش یلدا مبارک
مهدی
11 دی 92 18:07
تا بهمون میگن بابا و مامان خوشحالیم. امان از روزی که پول گفتن و گرفتن را یاد بگیرند نظم کائنات به هم می ریزد.