آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

تیتان و میتان

نظرات (8)

شیرین مامان شادلین
26 شهریور 92 0:19
واییییی چقدر نازند مامانی اسبند دود کنین با موبایل اومده بود ولی دلم نیومد براتون ننویسم اگه مایل باشید خبرم کنید تبادل لینگ کنیم


خوشحال میشم حتما
مامی شایان(زهرا)
27 شهریور 92 9:53
عزیزم با اون لپاتون.مامانش خوبه که رفتی مسافرت.تجدید قوا کردی


آره عزیزم خوب بود
حسام وحسنا
31 شهریور 92 17:22
سلام بشرا جان چه قدر خوب کردی رفتی سفر روحیت عوض میشه .عزیزم من اینقدر درگیر جشن تولد ودندون وبچه ها هستم که نتونستم پست جدید بذارم اخه اینقدر ماشالله این وروجک ها شیطون شدن که واسه من وقت سر خاروندن هم نذاشتن اما همه راجمع کردم تا یهویی بنویسم ولی طاغت نمیارم وبامشغله زیاد میام وبهتون سر میزنم اخههههههه دلم یهویی براسون تن میشه ببوسشون


مبارکشون باشه میدونم واقعا روز به روز عوض اینکه کارای بچه ها کمتر شه بیشتر میشه منتظریم که زودتر خبرا و عکساشونو ببینیم
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
3 مهر 92 1:46
آخجون که من قربون این 2 تا بشم
مامانی از گوشیم که میام تو وبلاگ فکر میکنم همه مطالب هست ! آخریش همینه دیگه؟
ولی با لب تاب نمیتونم ببینم !!!!! چرااااا؟؟؟؟؟


آخریش همینه آره. خیلی جالبه که اینجوری میشه عیبی نداره خودم میام بهتون میگم بهمون سر بزن راستی فهرست مطالبمون به روزه اما آخرین مطلب همیشه عقب تره (البته تو سایت شما اینجوریه) بازم عیبی نداره
مامی آیسا
6 مهر 92 12:53
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....


من فکر میکنم کسایی که دوست داریم اطرافمون هستن و نیازی نیست برای دیدنشون این کارارو کرد عزیزم

نرگس مامان طاها و تارا
6 مهر 92 14:23
واي خدا چقدر اينا بانمكن...يعني الان به محض ورود نيشم تا بن اگوشم باز شده..حالا برم بخونه احوالات اين عسليارو


یعنی انقد قیافه هاشون خنده داره؟؟؟(شوخی بود) احوالاتشون خیلی شبیه طاها و تارای عسله
مامي الهام و ستايش
7 مهر 92 12:20
قربونشون برم
اولين مرواريد آوش جون مبارك


ممنون گلم از احساس قشنگت
mami hana v hanita
7 مهر 92 14:04
Salam khod ghovat safar ba dogholuha kheili sakhte sasad albate kheili lezat dare
Cheghadr ham naz shodan khoda hefzeshun kone jigara ro


با دوقلوها سفر که هیچی تو خونه بودنم خیلی سخته اما خوب تنها نبودیم یه لشکر باهامون بودن واسه همین خیلی سخت نبود خدارو شکر