آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

تیتان و میتان

اولین دندان آوش

1392/6/23 18:49
نویسنده : مامان جون
328 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم باید از این به بعد منتظر اتفاقات بیشتری باشم

کم کم دارید میشینید ,برای گرفتن اشیا خیلی تلاش میکنید

و خیلی کارای بامزه مثلا آویسا دنبال هرکی میخواد بره بیرون جیغ و گریه راه میندازه و از نحوه لباس پوشیدن میفهمه کی میخواد بره بیرون و باید یه چرخ باهاش بزنه

آوش خیلی به من وابستس و مدام منو میخواد بغل بقیه آروم نیست و فقط من باید آرومش کنم

یه اتفاق خیلی مهم اینه که بالاخره اولین دندون آوش جونه زده درست در 6 ماه و 10 روزگی داشتم بهش سرلاک میدادم که احساس کردم قاشق تو دهن آوش صدا داد و به یه چیز تیز خورد فورا چک کردم دیدم بله از پاییین سمت راست اولین دندونش جونه زده

مبارکه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی شایان(زهرا)
25 شهریور 92 10:05
مبارکهههههههه



ممنون راستی شایان جون چه بزرگ شده ماشال..
حسام وحسنا
25 شهریور 92 12:58
سلام گلم مبارک باشه مروارید نازت


ممنون گلم منتظر مرواریدای آویسا هستیم که دراد
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
3 مهر 92 1:48
ایجانم دندون مببارک باشه عسلم ... اوووووماچ


مرسی گلم