آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

تیتان و میتان

سورپرایز آوش!!!

1392/5/15 10:56
نویسنده : مامان جون
445 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای میشه که آوش تازه شروع کرده که خودش رو به شکم بندازه اما آویسا 1 ماهی میشه که این کارو راحت انجام میده و جدیدا مثل فرفره غلت میزنه(الهی فدات شم خوشگل خانوم)niniweblog.com

تا اینکه دیروز دیدم آوش به سرعت برق و باد برگشت و خودش و انداخت به شکم  خیلی بی مقدمه

 

منم که خشکم زد

خلاصه انقدر براش کف و سوت زدم که نگو از ذوقم,niniweblog.com تا آخر روز یه بار دیگه هم این کارو انجام داد و من از دیروز منتظرم که دوباره این صحنه رو ببینم

 

جدیدا آوش میتونه بدون کمک چند ثانیه بشینه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پاتمه
5 مرداد 92 22:58
ای خداااااااا
چقدر من ذوق زده شدم از دیدن دسته گل های شما

چه با حال که همنام کوشولوهای من هستند سلیقه هامون به هم نزدیکه پس

راستی من عاااااشق دوقولو هم هستم خدا براتون حفظشون کنه


مرسی عزیزم خدا خوشگلاتونو براتون نگه داره, اره هم سلیقه هستیم منم خیلی ذوق زده شدم
حسام وحسنا
6 مرداد 92 14:00
سلام گلم خوبی ...این تازه اولشه هنوز مونده که سوپرایز بشی پشت هر سختی وبی خوابی وناراحتی و.... این ذوقیدن هام هست دیگه فقط بچلونشون .بای


مرسی بهار جان
مامی شایان(زهرا)
12 مرداد 92 1:13
چه ناز شده ماشالله این اقا کوچولو
مامي الهام و ستايش
13 مرداد 92 11:59
سلام ماماني ماشالله چقدر نازن دوقلوهات خداحفظشون كنه منم دوقلو باردار بودن 29 اسفند 91 تو 35 هفته زايمان كردم اما خدا يكي از فرشته هامو آسموني كرد شكر خدا يكي از فرشته هام 4 ماه و نيمشه يعني تقريبا با بچه هاي تو همسنه اگه دوست داشتي بگو تا رمزمو بهت بدم راستي تو ني ني سايت يه كلوپ داريم با مامانايي كه دوقلو دارن دوستيم اگه دوست داري آدرس بدم بياي تا با هم بيشتر آشنا بشيم


عزیزم انشال.. دو دخترت عمر طولانی و باعزت داشته باشن حتما دلم میخوادد وارد جمع دوقلو دارا بشم
rasta
14 مرداد 92 22:13
سلاااااااااااااااااام عزیییییییییییزم
وااااااااااااای آوش چقدر بزرگ شده
قیافشم خوشگلتر شده
آفرین به این همه زرنگییییییییییی
پسره دیگگگگگگگگگگگگگه
مامانی عسک علوسکه منو نذاشتیااااااااااااااا
خدا جفتشون رو حفظ کنه
راستی بیرون که میبریدشون چشمای مردم 4تا میشه نهههه؟
همگی 2قولو ندیده ایم دیگگگگگگگگگگگگگه
عااااااااااشق جفتشونم


سلام رستا جان خوبی؟ اره عزیزم بیرون که میریم همه نگاه میکنن اونم با ذوق بیرونش مردمو کشته توش خودمونو همینه دیگه نمیدونن چه سخته
مرسی عزیزم عکسای اویسارو میذارم تو پست بعدی
مراقب خودت و مارتیا باش