آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

تیتان و میتان

5 ماهگیتون مبارک

1392/5/16 10:33
نویسنده : مامان جون
402 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی و با سختی و شادی و یه عالمه اتفاقات درونی و بیرونی پنجمین ماهگردتونم رسید عزیزای من

اما این ماهگرد یه مناسبت دیگه هم داشت(تولد مامان جون بود) پس دو تا تولد رو جشن میگیریم

عمه ها و عمو ها و خاله همه امروز اینجا بودن یه عالمه عکس هم ازتون دارم با سارینا دختر عمه من

اینم یه عکس از آوش و آویسا در حال بازیniniweblog.com

اینم یه خنده قشنگ از آوش

راستی امروز برای اولین بار براتون فرنی درست کردم آویسا خیلی دوست داشت اما انگار آوش خیلی استقبال نکرد بقایای فرنی روی صورت آویسا تو عکسا دیده میشه

عوضش آوش دیشب سرلاک رو برای اولین بار مزه کرد و دوست داشت به همین خاطر تصمیم گرفتم دادنشو به جفتتون شروع کنم.آخه دیشب آزمایشی بود یه پاتک به سرلاک سامی زدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمانه
13 تیر 93 11:53
جیگرشوووووووووووووو بخولم