آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

تیتان و میتان

4 ماهگیتون مبارک

1392/4/16 13:20
نویسنده : مامان جون
484 بازدید
اشتراک گذاری

 

چهار ماهه که زمینی شدید مبارکهniniweblog.com

در طول این مدت هر روز کارای جدید تری یاد میگیرید خوشگلای من

آوش به عروسکا زل میزنه و بهشون میخنده

دستاشو به هم میرسونه و چشاشو چپ میکنه

آویسا غلت زدنو یاد گرفته

دستشو تا آرنج میکنه تو دهنش

اینم یه عکس دو نفره از بعد واکسنتون

راستی انگار واکسن این ماه خیلی اذیت نکرد(خدا رو شکر) خیلی ازش میترسیدم اما تا حالا خوب بودید

خدا رو شکر که 4 ماهگیتونم تموم شد

خیلی خوب و شیرین عزیزای من

امیدوارم 100000 ساله شید

البته ما هم باشیم و ببینیمعینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

حسام وحسنا
16 تیر 92 14:02
سلام گلم عکس های باحالی بود وخدا راشکر از اینکه بعد از واکسن اذیتت نکردند دیگه دارند بجه های خوبی میشند
مواظبشون باش بای


مرسی گلم اره کم کم دارن بهتر میشن
شیما مامان شاهین کوچولو
16 تیر 92 19:54
ای جوووووووون دلم چقد این دوقولوها نازنننننننننن
خدا حفظشون کنه
1 ماه از شاهین من کوچکترن


مرسی عزیزم
مامی شایان(زهرا)
18 تیر 92 9:23
خدا رو شکر دارن بزرگ میشن این جیگرا زحمت مامانشون هم کمتر میشه


ممنون عزیزم مراقب شایان کوچولو باش دیگه فکر کنم نزدیک اومدنشه
مامان یگانه
22 تیر 92 13:33
سلام
تازه با وبتون آشنا شدم.ماشالله بچه های نازی دارید.زنده باشن زیر سایه پدر ومادر.دوقلو خیلی سخته ولی بعدش که بزرگ بشن خیلی خوبه.خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید


سلام خوشحال شدم عزیزم حتما
مامان محمد و ساقی
24 تیر 92 1:40
سلام

چه دخمل و پسمل نازی دارین.خدا حفظشون کنه




ممنونم


مریم
24 تیر 92 14:26
سلام عزی دلم خوبی
ای جونم ماشالا 4ماهگیتون مبارک خاله
خیلی بزرگ و خوردنی شدین مامانی ببوسشون


مرسی عزیزم
مهدیه
2 مرداد 92 13:27
سلام
چه نی نی های نازی!
بوس بوس


ممنونم
مامان سام
2 مرداد 92 13:48
وای که چه کوچولوهای نازی دارید خدا نگهشون داره.
اگه دوست دارید به وبلاگ منم سر بزنید.
http://jokond_81.niniweblog.com/
در ضمن پسرم توی مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه از عکسش خوشتون اومد بهش رای بدید ممنون می‌شم
کد 771رو به20008080200 sms کنید


عزیزم خوشحال میشم بهت سر بزنم اما وبت باز نمیشه
arshia}{pesar khale
2 مرداد 92 15:21
چهار ماهگیتون مبارک کوچولو های ناز
خاله حدیثه
4 مرداد 92 16:42
ای جانم چقد این دو تا بانمکن . ما میشه آرزو داشتیم یه نی نی دوقلو داشته باشیم ولی انگار خدا نمی خواست ولی تازگی ها یه پسر شیطون خدا بهمون داده که با اومدنش رنگ جدیدی به زندگی همه داده . اگه بیای به وبش ممنون میشم . www.pardisan22.niniweblod.com
لیلی
23 مرداد 92 23:24
خدا حفظشون کنه این دوقلوهای نازو


مرسي عزيزم