آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

تیتان و میتان

نظرات (6)

♥ نیم وجبی ♥
4 تیر 92 12:52
ماشالله هزار ماشالله خیلییی ناااازن خدا حفظشون کنه
پیش ما هم بیا اگه خواستی تبادل لینک کنیم


ممنون عزیزم
حسام وحسنا
4 تیر 92 14:43
بخورمت اگه پیشم بودیا میخوردمت(سلام بشرا جان میبینی تورو خدایه بچه که میبینم بازم مثل قدیما ذوق میکنم انگار که بچه ندارم)ببوسشون محکم


بهار جان خوبی؟ میدونم من خودمم همینطوریم ولی باور کن توبه کردم اسم بچه که میاد تنم میلرزه حسام و حسنا جون خوبن؟ از طرف من حتمالپشون ببوس راستی مشکل وب و اینات حل شد
مامی شایان(زهرا)
5 تیر 92 9:50
این عکسه دخملیه درسته؟یا اخریه اوش جونه؟من تشخیص نمیدم


عزیزم اولی و دومی آویسا و آخری آوشه
پری مامان امیرعلی
5 تیر 92 11:02
سلام.دلمونو آب کردی بااین عکسا-بیارشون شاباد سیتی ازنزدیک ببینیمشون-واقعانازن ازطرف من گازشون بگیر بوس فایده نداره


پری جان خیل دوست دارم بیام اما هنوز خیلی کوچولون واقعا مسافرت با دوتاشون سخته مرسی.اما منم شنیدم لپای امیر علی خیلی خوردنییه پس حسابی ماچش کن از طرف من
مامان ثنا
6 تیر 92 17:22
سلام خیلی نانازن وقت کردید از طرف منم ببوسشون


مرسی خانومی
مامان ثنا
6 تیر 92 17:32
منم دوست داشتم دوقلو داشته باشم
ولی ازپس همین دخمل برنمیام
ولی بازم عاشق بچه ام
واقعا خسته نباشید


آره واقعا سخته ولی خدا صبر و توانشو میده امیدوارم بیشتر از اینا بده البته