آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

تیتان و میتان

در انتظار 12 ماهگی

1392/11/16 18:07
نویسنده : مامان جون
824 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر سخن 11 ماهگی مبارک

عزیزان من دوستتان داریم و منتظریم هر چه زودتر 12 ماهگی از راه برسد, اکثر اتفاقات مهم زندگی در 2 سال اول زندگی می افتد (اولین با با و مامان گفتن ها, اولین قدم ها, اولین قاشق به دست گرفتن ها) به همین خاطر این 2 سال سرشار از اتفاقات خوب خواهد بود و خاطرات ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

هر چقدر از شیرین کاری و روزهای خوبمان بگویم کم است کم کم  زندگی 4 نفره (هر چند که 4 نفره شدنمان به این زودی دور از ذهن بود) معنای بیشتری میگیرد هم دردی ها و شراکت در بازی و شادی ها بیشتر می شود و من خوشحالم(غیر از خواب شب که هنوز درست نشده است)

روزشماری میکنیم برای روزهای آینده و خیال آمدنش را در ذهن می پرورانیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامان اهورا
18 بهمن 92 21:31
معمولا مشکل بد خوابی تا 2 سال ادامه داره ولی بعد اینکه ازشیر گرفته میشن و غذا میخورن دیگه شبها هم خیلی کمتر بیدارمیشن وتقریبا کامل میخوابن
هدی (مامان نی نی)
19 بهمن 92 12:46
یه ماه غیبت کردی و یازده ماهگیشونو نذاشتی.یازده ماهگیتون مبارک.ایشلا تولد صد و بیست سالگیتون.
مامان جون
پاسخ
در واقع این مطلب در رابطه با 11 ماهگی و ذوق نزدیک شدن به یک سالگی بود فکر کنم مطلب بعدی همون یک سالگی باشه چون روز به روز وقتم کمتر میشه
fati_k21
25 بهمن 92 19:38
دوقلو های با مزه ای دارین خدا حفظشون کنه...دوس دارم باهاتون دوست شم اگه شما دوس دارین بیاین تو وبم بهم بگین ممنونم.
morteza
26 بهمن 92 22:34
سلام زندایی.دوقلوها خیلی نازند.دستاشونو بذار تو هم شاید فرجی بشه.مثه دوقلوهای افسانه ای
مامان دلنیا
27 بهمن 92 12:20
11 ماهگیتون مبارک عزیزای خاله .هزار ماشالله مامانی .چه دخمل نی نازی .چه گل پسر قند عسلی .خدا حفظشون کنه. مامانی خوشحال میشم به وبلاگ دلنیا هم بیاین وتبادل لینک داشته باشیم.
سولماز
30 بهمن 92 22:35
امید دارم ارزوهاتون در دسترستون باشه نه در دوردست من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم