آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

تیتان و میتان

کودکان معصومند

1392/9/9 11:41
نویسنده : مامان جون
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتي خداوند در معصوميت كودكان مثل برف زمستاني مي درخشد تو كجايي ؟ واقعا تو كجايي؟ شايد خداوند در هيچ جاي ديگر هستي مثل معصوميت كودكي خودش را اينگونه آشكار نكرده باشد. من گاهي از شدت وضوح خداوند در كودكان پر از هراس مي شوم و دلم شروع به تپيدن مي كند . دلم آنقدر بلند بلند مي تپد كه بهت زده مي دوم تا از لاي انگشتان كودكان خداوند را برگيرم. كجايي ؟ صداي مرا مي شنوي؟

این مطلب رو خیلی اتفاقی تو یه وبلاگ خوندم به نظرم واقعا همینطوره روح خدا رو میشه در دستان و چشمان کودکان دید

وقتی بی آلایش به چشمانت خیره میشوند و بزرگترین تمنایشان بازی است

, نخوابیدن است

راستی چرا برای نخوابیدن انقدر اصرار دارید؟ من باید خواسته هایتان را چگونه اجابت کنم؟

عیبی نداره دور دور شماست تا میتوانید بتازانید و خوش باشید, دیگر این دوران بر نمیگردد

شاید خاطره ای هم از این دوران گذرا اما ماندگار برایتان نماند اما میدانم اثرات این خواستن ها و تازاندن ها برای آینده تان خواهد ماند, تا میتوانید موهای همدیگر را بکشید, گاز بگیرید و از بودن با هم لذت ببرید

من هم از لذت شما لذت میبرم, راستی همدیگر را خیلی دوست دارید

وقتی آویسا موهای آوش را میکشد و برعکس فقط می خندید انگار برایتان یاد آوری دوران جنینی است

حتما خیلی وقتها با هم در جدال بوده اید و من نفهمیده ام برای همین این کشمکش ها یادآوری خاطرات جنینیتان است

هر چه هست خوب است و همه را به خنده میاندازد

نمیدانم چرا اما دوست دارم شاهد دعوا و کشمکشتان باشم و ببینم برای نزاع های جدیتر(نه فیزیکی) در آینده آماده میشوید و به عبارتی چطور گلیم خود را از آب میکشید؟

دوست دارم برای زندگی آینده و تعامل با دیگران آماده آماده باشید که با هر بادی نشکنید

و به هر نسیم دلخوش نشوید

(به گفته روانشناسان ٧ سال اول زندگی دوران فرمانروایی است)

پس تا میتوانید خوش باشید چون ٧ سال بعد تلافی خواهم کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدی(مامان نی نی)
9 آذر 92 14:49
سلام بشری جون.واقعا همینطوره.دوقلو داشتنم یه عالمی داره.بازی ها و دعواهاشونم جالبه.خدا براتون نگهشون داره.
مامان جون
پاسخ
همینطوره دوقلو داشتن همه چیش دوبرابره از سختی هاش که بگذریم لذت هاشم دو برابره
مامان شایان
11 آذر 92 1:19
مامانی خسته نباشی.2تا گله نازتم ببوس
مامان جون
پاسخ
ممنونم عزیزم
سارا مامان اهورا
11 آذر 92 10:12
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$