آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

تیتان و میتان

شمارش معکوس آغاز هفته 33

1391/11/19 16:45
نویسنده : مامان جون
297 بازدید
اشتراک گذاری

خیال باطل امروز وارد هفته 33 میشیم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بالاخره هفته شماری ما هم داره رو به پایان میره.البته نه اینکه فکر کنید از بودنتون خسته شدم اصلا اینطور نیست فینگیلیای مامان فقط دوست دارم زودتر ببینمتون هرچند خیلی دلم واسه لگد زدنا و شب نخوابی ها تنگ میشهخمیازه

دیروز با بابایی رفتیم چکاپ این هفته رو هم انجام بدیم بیشتر از همه دلم می خواست وزنتون رو بدونم واسه همین از دکتر خواستم برام سونو بنویسه طبق مطالبی که رو سایت های مختلف خونده بودم وزن نی نی در این سن حدود 1800 گرمه طبق تخمین های خودم خیلی امید نداشتم وزنتون چنگی به دل بزنه .

با ترس و لرز از دکتر وزنتون رو پرسیدم وقتی شنیدم که گفت دخملی حدود 2 کیلو و پسملی 2 کیلو و 200 کلی کیف کردم (از اینکه مامان رو سربلند کردید دمتون گرم) البته این نحوه وزن گیری خیلی دقیق نیست اما من و بابا واقعا دلگرم شدیم. آخه من هر کاری که برای وزن گیری شما خوب باشه رو انجام میدم اگه توپولی نباشید ناناحن میشمدل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
19 بهمن 91 18:54
عزیزای من امیدوارم تپل تر هم بشن .


رضوان مامان رادین
19 بهمن 91 20:15
سلام عزیزم
امیدوارم نی نی های نازتون صحیح و سالم بیان تو بغلتون.چه اسمهای قشنگی هم براشون انتخاب کردید


ممنون امیدوارم نینی شما هم همیشه سالم باشه راستی من اسم رادین رو همیشه خیلی دوست داشتم خدا حفظش کنه



مامان کنجد
21 بهمن 91 17:08
وواا ووووووووووووواااااای چه با مزه
خوش به حالت به شماره معکوس افتادی
برای من هم دعا


ایشالله زودتر شما هم به شمارش می افتی

مامان محمدحسین
21 بهمن 91 22:30
سلام مامان دوقلوهای تپل و مپل
مامانی مثل من برای وزن بچه حساس نشیا که بعد نتونی خودتو به وزن دلخواه برسونی
مراقب خودت باش.
بووووووووووووووس


سعی می کنم حواسم باشه مرسی

نیم وجبی
22 بهمن 91 0:35
ایشالا به سلامتی بیاین تو بغل مامان باباتون دوقولوهای ناااااااااااااااز
تیتان و میتان و خوب اومدی همشهری


مرسی همشهری مهربون

elham_elahe
22 بهمن 91 0:56
انشااله که خودتون ونی نی های نازتون صحیح وسالم باشین.
rasta
22 بهمن 91 19:07
سلام چقدر جالب شما کردین پس؟؟ اگه اشتباه نکرده باشم....
ایشالا به سلامتی نینیهاتون بیان پیشتون ...


سلام بله البته فقط مامان کرده, مرسی عزیزم