آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

تیتان و میتان

نظرات (6)

مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
12 خرداد 92 3:29
10000 ماشاااااااااالله به شما خاله جون


مرسی عزیزم قربونت برم
مامی شایان(زهرا)
13 خرداد 92 11:43
اخی....خیلی نازن.ماشالله.بوس برای جفتشون


مرسی عزیزم
عمه مریم
14 خرداد 92 14:55
آوش عزیزم دوستت دارم میلیونها بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
فرانک
15 خرداد 92 11:44
وای چه لپ های تپلی واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عمه مریم
15 خرداد 92 11:59
خیلی وقت ها دلم هوای بغل کردن هر دو تایی تون می کنه ولی دوری همینه . از مامان و بابا می خوام که از طرف من بغل کنن و با گرمی فشارتون بدن.


مرسی عمه جان نی نی شماهم که بیاد همه با هم میریم تو فاز چلوندن
rasta
15 خرداد 92 19:00
سلام مامانی ، خییییییییییییییییییلی ممنونم که عکسهای این ۲ تا شکلات خوشمزه رو گذاشتی
ماشالله جفتشون خیلی بزرگ شدن
آویسا خیلی ناز و خوشگله
با چشم و آبروی خوشگل و پوست سفید
خوشملتر از داداشیشه(خب دخمله دیگه )
آوش اما قیافش مردونه تر و بامزه تر و توپولیتره
شیطون تر هم میزنه
جفتشون ماااااااااااااااااهن من که عاشقشونم
آب نبات های مننن این ۲ تا


مرسی عزیز دلم