آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

تیتان و میتان

نظرات (8)

بابای ملیسا
22 اردیبهشت 92 13:36
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .
مامان كسرا
22 اردیبهشت 92 13:37
سلام خواهر جون ماشا... هزار ماشاا... چه بچه هاي نازي داري خدا برات حفظشون كنه خيلي خوبه كه دوقلوداري اونم يه دختر ويه پسر بزرگ كردنشون سخته ولي باهم بزرگ ميشن خيلي دوستشون دارم


مرسی کسرا جون هم خیلی نازه ماشاا...
مامی شایان(زهرا)
22 اردیبهشت 92 18:52
واااااااای...نازی.ماشالله بزرگ شدن این جیگرا.لپشونو ببوس...


مرسی عزیزم
مامان درنیکا
23 اردیبهشت 92 15:09
سلام بشری جان خوبی بهت تبریک میگم نی نی های گلت رو دیدم واقعا نازن ولی باورم نمیشه که تو مادر دوقلوها هستی چقدر زود گذشت و خداوند به هرکدوم ازما بچه های ناز عطا کرد امیدوارم صدها سال شاد وسلامت در کنار مامان و بابای خوبشون زندگی کنند
rasta
25 اردیبهشت 92 16:26
سلام عزیزه دلم واااااای چقدر فسقلی ها زود بزرگ شدن چه تپلی شدن ،
ماشالله هزار ماشالله
اسفند دود کن واسشون چشم نخورن ،
بالایی باید آویسا باشه پایینی آوش؟
خوشبهالتتتتتتتتتتتت با این جیگرای ناااااااااز


مرسی عزیز دلم فسقلی خودتم به زودی میاد اونوقت با هم میچلونیمشون
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
31 اردیبهشت 92 1:19
عزیز دلم مرسی از وبلاگ ما دیدن کردی , خیلی از آشنایی با شما خوشحال شدم , دوقلو داشتن خیلی شیرینه ها حالا کیف میکنی وایسااااااا
من شمارو لینک کردم عزیزم , سوالی هم داشتی در خدمتتم , تیتان میتان و ببوس از قول من


مرسی عزیزم منکه هنوز اول راهم حتما مرسی
سارا مامان اهورا
31 اردیبهشت 92 17:04
سلام.خوبی بشری جون؟تولد نی نی های نازتوتبریک میگم .خدا حفظشون کنه واستون.نمیدونم بگم خوش به حالت که با1حاملگی وزایمان صاحب 2تافرشته شدی یاخدا صبرت بده آخه من توهمین یکیشم موندم خیلی سخته .ازطرف من ببوسشون


سلام سارای عزیزم وااای چقدر خوشحال شدم راستش سخت که هست اونم خیلی اما خدا عشقش رو هم به آدم میده راستش اگه مامانم نبود اصلا نمیشد خدارو شکر که هست اهورا رو ببوس
ریحانه دختر عمه
19 شهریور 92 11:06
سلام گل های من فدای چشم های ناز ملوس تون بشم


مرسی عزیزم