آوش و آویساآوش و آویسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

تیتان و میتان

2 ماهگیتون مبارک

1392/2/16 10:32
نویسنده : مامان جون
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیا ٢ ماهه که زمینی شدید ..مبارکه خوشگلای منتشویق

میخواستم ١٤ به وبتون سر بزنم اما نشد دیگه چون همون روز واکسن زدید و تب کردین همش گریه میکنید منم فقط به کارای شما دارم میرسم این واکسن خیلی اذیتتون کرد اما اشکال نداره دیگه دارید خوب میشید, تازه اینکه چیزی نیست ٤ ماهگی یه واکسن دیگه در انتظارتونه استرس

عکسای زیادی از قیافتون بعد از واکسن گرفتم که دیدنین از بس بی حالید فرصت کردم میذارم ببینید

اول آوش واکسنو زد خوب معلومه که خیلی شجاعه چون اولش داشت با اون چشا مارو نگاه میکرد و عین خیالش نبود تا اینکه آمپول فرو رفت تو پاش و جیغ بود که به هوا رفتگریه آویسا هم همین حالو داشت تفلی .بعدشم  جفتتون با چشمای گریون و نالون بردیم خونه مطمئنم اگه میتونستید به هم دلداری بدید کلی تو بغل هم گریه میکردید اما نههههههههههه جوجه های من شجاع تر از این حرفان مگه نه؟؟تشویق

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی شایان(زهرا)
16 اردیبهشت 92 18:26
اخیییییییی.نازی.2 ماهگیشونم مبارکه


مرسی عزیزم
پری مامان امیرعلی
27 خرداد 92 9:23
سلام بشری جون.چطوری؟تولد نی نی هات مبارک.ماشاالله خوشگلن.همش فکر میکنم چطوری از پسشون بر میای واقعا سخته خدا کمکت کنه-به مامانت هم سلام برسون خدا قوتتون بده


وااای سلام پری جان خوبی؟ امیر علی گل خوبه؟ از طرف من ببوسش
پری مامان امیرعلی
27 خرداد 92 9:38
سلام-چطوری؟تولد نی نی هات مبارک-ماشاالله خیلی خوشگلن